Wednesday, November 17, 2010

~cheesecake~



tbe2 ad angan-angan nk wat cheesecake...xtaw nape.
aritu waktu usrah k.atiya ad wat cheesecake,so ak dgn tnpe banggenye bertanye...

aku: bestnye cake ne,akak wat camne?
k.tiya : akak wat cam bese la, hancurkan biskut wat base. ltak sourcream n so on...
aku : biskut ne akak gne biskut ape?
k.tiya : akak x ingat la nme die tp ad la kat asyan, cam biskut marie mariya kot name die.
aku : owh....^^

malam tu online facebook...oops notification k.tiya tag ak?
apekah itu???
ak tertanye-tanye...
open in new tab then tadaaa........
k.tiya tag a link kt ak ahaks

cheesecake???




kekekeke....
agak-agak sampai x hajat aku nak wat cake ne...ntahla
tgk dri gayanye maybe aku wat kowt tapi bile itu menjadi tande tanye...huahuahua!


++im currently grooving with:iu-train ride++

No comments: